Medlemsinformation

Rörö IF tackar för det gångna året och hälsar er varmt välkomna till det nya.

Vi ser fram emot att även under detta år se er som aktiva eller stödmedlemmar i Rörö IF.

Medlemsavgifter, lås och aktivitetskort år 2024:

• Stödmedlem (familj)                                   100 kr
  • Stödmedlem (enskild)                                   50 kr
  • Lås (helår) inkl. medlemsavgift                  1300 kr
  • Aktivitetskort (helår) inkl. medlemsavgift          500 kr
Medlemsavgiften betalas senast 30 April 2024.

Låsmedlemmar kan på MATCHi boka tider i Hallen, gymmet, tennisplan, padelbana(kostar 200kr/h för medlemmar) samt deltaga på Rörö IF:s allmänna timmar som tex seniorgympa, idrottstimman för barn och bootcamp. Låset gäller hela familjen som är boende på samma adress.

Ni med aktivitetskort kan deltaga på Rörö IF:s allmänna timmar. Kortet gäller hela familjen som är boende på samma adress.

Önskar du hyra ett lås, aktivitetskort eller bli stödmedlem kontakta Karin 0701-842403

När du betalar:

Glöm inte ditt namn, vad inbetalningen gäller samt antal familjemedlemmar.

Bankgiro: 5773-3073

Swish: 123 464 24 01  (RÖRÖ IDROTTSFÖRENING)

Om ni är låsmedlemmar och har fastighet eller annan anknytning till ön så kan ni mot en deposition på 300 SEK få en egen Iloq-nyckel som går till tennisplan och "Hallen". Träningstider bokas på MATCHi.

För Iloq-nyckel till tennisplan och "Hallen" kontakta:
Isak Torgersson 072-8897196

Dataskyddslagstiftning (GDPR)

2018-05-23

God dag medlemmar,
Den 25 maj börjar den nya dataskyddslagen (GDPR) att gälla och vi föreningen vill förtydliga vad det innebär för oss och våra medlemmar.
Den nya lagen stärker den personliga integriteten och ställer krav på oss som förening hur vi behandlar och skyddar våra medlemmars personuppgifter.

Nedan information för vad som gäller för oss:

Rörö IF:
- har endast tillgång till den personliga information om er som ni själva uppgett till oss så som namn, telefonnummer och ev mailadress.
- har endast ett medlemsregister med namn och hanterar inga personnummer förutom för dem som avlönas av föreningen eller omfattas av försäkring tecknad av föreningen.
- lämnar aldrig ut information om våra medlemmar till tredje part om det inte krävs av polis eller andra behöriga myndigheter för att följa lagen.
Som medlem är du medveten om att du genom att ansluta dig till föreningens whatsapp-grupp samtidigt exponerar ditt namn och mobilnummer.

Rörö IF och medlemmar ska undvika att uppge personlig information om sig själv och andra så som personnummer, adresser mm i föreningens offentliga kanaler och e-mail till/från föreningen för att förhindra oönskad spridning.

Önskar ni att information om er raderas från föreningens register, whatsapp eller hemsida, kontakta oss i styrelsen.

Föreningen kommer jobba för att efterleva de nya kraven och har ni ytterligare frågor får ni gärna höra av er.

/Styrelsen